loading...
91students
آخرین ارسال های انجمن
91students بازدید : 9850 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (16)

از نظر من:

 

برای ریاضی:کتاب آموزش کامل تیزهوشان ژرف اندشان و 2000 تست ریاضی مبتکران و کتاب جامع ریاضی تیزهوشان راهنمایی مرآت

برای فیزیک:مبتکران و کتاب جامع تیزهوشان راهنمایی فیزیک مرآت(بیشتر تاکید می کنم)

برای زیست:کتاب جامع تیزهوشان راهنمایی زیست مرآت

برای شیمی: اندیشمند و کتاب جامع تیزهوشان راهنمایی شیمی مرآت(اینو ندیدم اما معلم شیمی توصیه کرده

و 10 آزمون تیزهوشان ورودی دبیرستان قلم چی

و من  کتاب های قلم چی رو فقط برای دو ماه اخر پیشنهاد میدم 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1396/09/27 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان من دنبال یه کتاب در سطح قبولی تیزهوشان هستم و همچنین میخوام که درسنامه کامل ومفیدی هم داشته باشه شما به من چه کتابی پیشنهاد میکنید؟

این نظر توسط سانیا در تاریخ 1396/05/15 و 22:49 دقیقه ارسال شده است

سلام چگونه برای تیزهوشان اماده شوم

این نظر توسط بهنام حمد حیدری در تاریخ 1395/06/24 و 15:20 دقیقه ارسال شده است

لطفا کتاب های تیز هوشان را بیاورید

این نظر توسط علی در تاریخ 1395/01/29 و 19:15 دقیقه ارسال شده است

علوم خیلی سبز معرکه است

این نظر توسط id در تاریخ 1394/11/27 و 14:00 دقیقه ارسال شده است

خیلی سبز عالیه...
فارسی تیزهوشان خیلی سبز درسته که حجمش کمه اما عوضش میشه بیشتر خوندش این کتابای خیلی سبز واسه تیزهوشان خوبه
ریاضی تیزهوشان نهم خیلی سبز
علوم تیزهوشان نهم خیلی سبز
فارسی تیزهوشان نهم خیلی سبز
تیزهوشانیا خیلی سبز
خیلی سبز تیزهوشانیا

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1394/10/22 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

باسلام و درود و یاعلی
برای نهم:سال نهم برای تیزهوشان سال دهم ظرفیت خیلی کمتری میگیری(در همدان 20 نفر)میگیره . به همین دلیل باید روزی 8 ساعت درس خواند و هر 45 دقیقه ، 10 دقیقه استراحت کرد(نظر شخصی بنده)2ساعت کتاب اصلی خودمون 1 ساعت کتاب کار و بقیه ساعت ها تست زنی
1-ریاضی کانگورو انتشارات فاطمی 7و8 و همچنین 9و10
(سوالات جالبی داره و کاملا سوالات تیزهوشان از این کتابه)
2-ریاضی imc مبتکران هفتم و هشتم و نهم در یک کتاب(اینو بخونید تا بفهمید تیزهوشان یعنی چی و سوالای تیزهوشان دستتون بیاد و سرجلسه آزمون به گریه نیفتید)
3-ریاضی رشادت نهم 2 جلدی مبتکران(چون سوالات تیزهوشان پیش بینی نشده بهتره این کتاب رو هم بخونید)
4- علوم رشادت 2 جلدی مبتکران و علوم مرشد تک جلدی مبتکران
5-فارسی(رشادت مبتکران از نظر من بهتر از کتاب حمید طالب تباره و استاندارد تره)

اینارو همراه کتاب های درسی خودتون بخونید 100 درصد میزنید در ازمون تیزهوشان

این نظر توسط p k در تاریخ 1394/07/29 و 15:23 دقیقه ارسال شده است

شما هاکه قبول شدین و راضی نبودین چه کتابایی معرفی میکنین

این نظر توسط آیلو در تاریخ 1394/02/05 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

کامل نبود من که خیلی خیلی بیشتر از این خوندم تازه 20 روز به آزمون تیزهوشان 94-95 امسال بیشتر نمونده

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1393/09/04 و 0:17 دقیقه ارسال شده است

من میرم کتاب خونه مبتکران بخرم یه عالمه کتاب آورده جلو مثل دکتر شاکری و ای کیو

لطفا منتشرشو بگین.

این نظر توسط هلینا در تاریخ 1393/07/03 و 10:53 دقیقه ارسال شده است

شما که تو تیزهوشان قبول شدی چی کار کردی واز چه کتابی استفاده کردی والبته بهت تبریک می گم خوش به حالت من امسال ازمون تیزهوشان دارم وخیلی دوست دارم قبول بشم خدا کنه قبول شم .شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین کتاب تست تیزهوشان ریاضی چیست?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 118
  • بازدید کلی : 16,169